Begyndelsen på en iværksætterdrøm #bagkulissen

Hvad gør vi anderledes end konkurrenterne?

Her på domænet har du måske allerede læst det første indlæg i en forhåbentlig lang række, nemlig: Begyndelsen på en iværksætterdrøm #bagkulissen.

Det er simpelthen så spændende endelig at kunne åbne mere op for, hvad der sker i et startup som dette, som egentligt foregår i den mere udfordrende branche (nemlig en branche med sexlegetøj og parprodukter), så at sige. Velkommen til.💗✨Og husk lige at smid en kommentar herunder, hvis du har forslag til, hvad jeg mere skal skrive om.

Hvis du allerede har læst det første indlæg på domænet, så ved du også nu, hvad det er, som jeg beskæftiger mig med for tiden. Sidste år, 2019, der launchede jeg sammen med min Co-Founder, Trine, medlemssiden MissgreyClub. Nu skal vi så til at udvide MissgreyClub med et abonnement, hvor du som medlem får tilsendt en boks med sexlegetøj hver 3. måned. Og hertil, kan man så spørge mig, hvordan skiller sådan et abonnement sig ud fra konkurrenterne?

Jo, ser du. Det har jeg faktisk tænkt en ganske stor del over (og når, at jeg skriver ‘jeg’, så er der altså en masse andre personer involveret i teamet bag).

En af mine største motivationer med dette koncept er ikke at sælge produkter. De fleste kan oprette en webshop, eller åbne en fysisk butik, og så starte salget af de varer og produkter, du nu engang skal af med. For mig handler det mere om den værdi, og den forskel, som vi er med til at skabe.

Og her er min største motivation faktisk, at de medlemmer og følgere, som Missgreyuniverset har, føler, at de kan hente hjælp og guidance hos os i et trygt og tiltalende miljø. Har du lysten til at prøve noget nyt i dit sexliv, men ved du ikke, hvor du skal starte, og hvordan du skal gøre, så er det hos os, du FØRST henvender dig. Vi HJÆLPER danskerne (måske kommer der flere lande til) med at få hjælpen til et bedre sexliv på en nem, hverdagsagtig og pragmatisk måde.

Det er altså dét, som jeg (vi) vil gøre anderledes fra konkurrenterne på markedet, der både sælger sexlegetøj, men også udbyder sexlegetøj i abonnement. Vi har ikke fokus på produkterne. Vores fokus er på at HJÆLPE med at bruge produkterne (sexlegetøj), og hjælpe med at hente den relevante inspiration i en travl hverdag; både til at få et bedre samliv i hverdagen, men også til at prøve nye, seksuelle universer og lyster af. F.eks. kan du som medlem vælge mellem niveauer: Er du begynder? Eller er du øvet og vil du gerne prøve BDSM, rollespil, swingerclub, analsex… ja, listen er lang.📚

Så hvordan er vores brand: MissgreyClub, anderledes? Det prøvede jeg netop at svare på ovenfor. Vi har fokus på HJÆLPEN og inspirationen omkring produkterne. Spørgsmålet er herefter, hvordan DU skiller dig ud fra konkurrenterne? Jeg tror, uanset hvilken branche man er i, så er dette et enormt vigtigt spørgsmål at kende svaret på. Skulle du selv få lysten til at grave mere ned i, hvordan du gør dit eget brand skarpere, så kan jeg varmt anbefale bogen ROCKET AND REBELS, som jeg for tiden er ved at læse. Lad os i den anledning slutte af med et citat fra bogen herunder. Tak fordi, at du gad læse med. Much Love, Mette.🚀

“On this level, it’s very important to be specific about how your brand is different from its competitors, and exactly what it is you do that is different. For example, Apple is the brand for ground-breaking technology and uncompromising simplicity of design, whereas the Android brands are positioned in opposition to Apple’s proprietary standards by offering a greater degree of choice and variety”. (Rockets and Rebels, Monna Nordhagen & Kirsti Rogne).

PSST: Husk, at vi lige nu har åbnet op for signups til prelaunch, når vi sender de første 60 bokse på gaden. Besøg dette link for at komme på en venteliste

 

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Begyndelsen på en iværksætterdrøm #bagkulissen